Virtuálne adresy

● virtuálne sídla ● virtuálne kancelárie ● schránkové adresy

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky TOP.SK, s. r. o.
pre produkty a služby poskytované prostredníctvom webu VIRTUÁLNE ADRESY SK (www.virtualne-adresy.sk)

(Príloha k Zmluve o poskytovaní administratívnych služieb)
(ďalej len „VOP“)

Obs​ah

  1. Základné pojmy
  2. Základné ustanovenia
  3. Služby
  4. Poplatky
  5. Platnosť Zmluvy
  6. Doručovanie
  7. Záväzok mlčanlivosti
  8. Dodržiavanie právnych predpisov a zodpovednosť Poskytovateľa 
  9. Záverečné ustanovenia

1. Základné pojmy

1) Poskytovateľ - spoločnosť TOP.SK, s. r. o. , so sídlom Obchodná 39, 811 06 Bratislava, IČO: 53531426, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 156581/B (ďalej len „Poskytovateľ“).

2) Odberateľ - fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá využíva služby Poskytovateľa na základe Zmluvy o poskytovaní administratívnych služieb uzavretej s Poskytovateľom (ďalej len „Odberateľ“).

3) Zmluvná strana - Poskytovateľ alebo Odberateľ samostatne.

4) Zmluvné strany – Poskytovateľ a Odberateľ spoločne.

5) Zmluva - zložený právny úkon Zmluvných strán, ktorý zakladá právny vzťah medzi Poskytovateľom alebo Odberateľom, in concreto Zmluva o poskytovaní administratívnych služieb (ďalej len „Zmluva“).

6) Služba - každá činnosť alebo aktivita Poskytovateľa, materiálnej alebo nemateriálnej povahy, smerujúca k naplneniu očakávaní a dosiahnutiu cieľov Odberateľa. Služba je časťou produktu.

7) Produkt - špecifická kombinácia poskytovaných služieb dodávaná komplexne. Unikátnosť kombinácie služieb determinuje názov produktu.

8) Sídlo - sídlo právnickej osoby a miesto podnikania fyzickej osoby.

9) Adresa Poskytovateľa - Odberateľom zvolená adresa Poskytovateľovej nehnuteľnosti, ktorú bude viesť Odberateľ ako sídlo resp. miesto svojho podnikania v Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR alebo inom príslušnom registri vedenom na Ministerstve vnútra SR.

10) Zakladateľský dokument - spoločenská zmluva, zakladateľská listina alebo zakladateľská zmluva Odberateľa.

11) Nehnuteľnosť
a) Plynárenská 3E, Bratislava - nebytový priestor č. 308, nachádzajúci sa vo vchode č.3E polyfunkčného komplexu na ulici Plynárenská, v Ružinove, so súpisným číslom 17563.
b) Grösslingov​á 52, Bratislava - byt č. 21, nachádzajúci sa vo vchode č. 52 bytového domu na ulici Grösslingov​á, bytový dom so súpisným číslom 2499.
c) Gorkého 12, Bratislava - nebytový priestor č.329, nachádzajúci sa vo vchode č. 12 bytového domu na ulici Gorkého, bytový dom so súpisným číslom 129.
d) Obchodná 39, Bratislava - nebytový priestor č. 12-13, nachádzajúci sa vo vchode č. 39 polydomu na ulici Obchodná, so súpisným číslom 1560.
e) Tichá 36, Bratislava - byt č. 10, nachádzajúci sa vo vchode č. 36 bytového domu na ulici Tichá 36, bytový dom so súpisným číslom 105150.
f) M. A. Beňovského 24B, Vrbové - nebytový priestor č. 308, nachádzajúci sa vo vchode č. 24B polyfunkčného domu na ulici M. A. Beňovského 24B, so súpisným číslom 480.

12) Cenník - aktuálny prehľad cien ponúkaných služieb.

13) Odstúpenie od zmluvy - odstúpenie od všetkých záväzkov vzniknutých zo zmluvy, ktorým dochádza k ukončeniu poskytovania všetkých služieb.

2. ​Základné ustanovenia

1) Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený poskytovať produkty a služby na všetkých adresách uvedených v článku 1. bod 11) na základe vlastníckych práv alebo iných zmlúv a dohôd, ktoré v zmysle zákona umožňujú, aby tieto produkty a služby na uvedených nehnuteľnostiach poskytoval.

2) Poskytovateľ vyhlasuje, že k plneniu Zmluvy disponuje príslušným živnostenským oprávnením.

3) V prípade, že Odberateľ ešte nie je zapísaný v Obchodnom registri SR, je povinný najneskôr pri podpise Zmluvy predložiť Poskytovateľovi originál zakladateľského dokumentu Odberateľa. Ak už Odberateľ je zapísaný v Obchodnom registri SR, predloží originál výpisu z Obchodného registra SR Odberateľa, nie starší ako 14 dní.

4) Odberateľ je povinný využívať produkty a služby poskytované Poskytovateľom na základe Zmluvy tak, aby nedošlo k poškodeniu dobrého mena Poskytovateľa. V prípade porušenia tejto povinnosti je Odberateľ povinný zaplatiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.500 EUR (slovom jedentisíc päťsto euro EUR), a to do 3 dní od doručenia výzvy Poskytovateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty. Poskytovateľ je ďalej oprávnený okamžite odstúpiť od Zmluvy. Nárok Poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.

5) Odberateľ má právo požiadať o zmenu rozsahu a nastavenia produktov a služieb v Zmluve. Ak sa jedná o zmenu neovplyvňujúcu cenu hradenú Odberateľom za produkty a služby, vykoná Poskytovateľ zmenu bez zbytočného odkladu. V opačnom prípade vykoná Poskytovateľ zmenu k poslednému dňu predplateného obdobia, prípadne podľa dohody s Odberateľom.

6) Odberateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Poskytovateľovi akékoľvek zmeny svojich identifikačných, fakturačných a kontaktných údajov. V opačnom prípade je Poskytovateľ oprávnený prerušiť poskytovanie produktov a služieb, nakoľko nie je v možnostiach Poskytovateľa garantovať korektnosť a integritu Odberateľových údajov.

7) Uzavretím Zmluvy Odberateľ udeľuje Poskytovateľovi súhlas so spracovávaním osobných údajov Odberateľa na účely súvisiace s poskytovaním produktov a služieb. Poskytovateľ je oprávnený poskytnúť tieto údaje subjektom, s ktorými Odberateľ vyjadril súhlas a relevantným orgánom štátnej správy.

3. Služby

1) Súhlas vlastníka nehnuteľnosti so zriadením sídla

a) Poskytovateľ dodá Odberateľovi písomný súhlas vlastníka nehnuteľnosti s umiestnením sídla Odberateľa na zvolenej adrese Poskytovateľa, potrebný pre registráciu adresy Poskytovateľa ako sídla Odberateľa ​v Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR alebo inom príslušnom registri vedenom na Ministerstve vnútra SR v zmysle § 4 ods. 2 vyhl. MS SR č.25/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov.

b) Odberateľ je oprávnený počas trvania Zmluvy používať zvolenú adresu ako svoje sídlo jej uvádzaním na svojich písomnostiach a dokumentoch v úradnom a obchodnom styku s tretími osobami.

c) Odberateľ berie na vedomie, že využívaním produktov a služieb Poskytovateľa nevzniká Odberateľovi nárok na sprístupnenie Nehnuteľnosti Odberateľa mimo rámec dohodnutý v Zmluve. Odberateľ nie je oprávnený umiestňovať v Nehnuteľnosti, ani z jeho vonkajšej strany, vlastné nápisy, technické označenia, ani vnášať do Nehnuteľnosti akékoľvek hnuteľné veci. V prípade porušenia tejto povinnosti je Odberateľ povinný zaplatiť Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške ​1.500 EUR (slovom jedentisíc päťsto euro EUR), a to do 3 dní od doručenia výzvy Poskytovateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty. Poskytovateľ je ďalej oprávnený okamžite odstúpiť od Zmluvy. Nárok Poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.

d) Podpisom Zmluvy Zmluvné strany vyhlasujú, že sa v Nehnuteľnosti v čase podpisu Zmluvy nenachádzajú a v budúcnosti ani nebudú nachádzať žiadne hnuteľné veci vo výlučnom, podielovom alebo bezpodielovom spoluvlastníctve Odberateľa.

2) Zápis sídla na vybranú adresu

Poskytovateľ umožní Odberateľovi v ​Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR alebo inom príslušnom registri vedenom na Ministerstve vnútra SR zaregistrovať zvolenú adresu Poskytovateľa ako oficiálne sídlo Odberateľa a používať ju počas trvania Zmluvy. Odberateľ je týmto oprávnený uvádzať zvolenú adresu Poskytovateľovej Nehnuteľnosti ako sídlo resp. miesto svojho podnikania.

3) Poštová schránka s menovkou

Poskytovateľ sa počas trvania Zmluvy zaväzuje na poštovú schránku prislúchajúcu k Nehnuteľnosti umiestniť menovku s obchodným menom Odberateľa vo veľkosti podľa svojho uváženia za účelom informovania o sídle Odberateľa, ak nie je v Zmluve uvedené inak.

4) Príjem a úschova pošty

a) Poskytovateľ vyzdvihuje iba listové poštové zásielky určené pre Odberateľa. Preberanie doporučených zásielok, s doručenkou, do vlastných rúk, ako aj zásielok, s ktorými sa spája úhrada peňažnej čiastky alebo poskytnutie akéhokoľvek plnenia, taktiež balíkov či iných fyzicky objemných zásielok, je zo služby vylúčené, ak sa zmluvné strany v konkrétnom prípade písomne nedohodnú inak.

b) Poskytovateľ je oprávnený podľa vlastného rozhodnutia odmietnuť prevzatie akejkoľvek zásielky adresovanej Odberateľovi, pri ktorej má podozrenie na jej nebezpečný obsah alebo ju považuje za nezákonnú.

c) Poskytovateľ uschováva vyzdvihnuté zásielky po dobu 12 kalendárnych mesiacov. Podľa produktu, ktorý Objednávateľ aktuálne využíva, Poskytovateľ doposiela zásielky Odberateľovi v zmysle bodu 5) tohto článku, alebo umožní Objednávateľovi osobný odber zásielok v zmysle bodu 6) tohto článku VOP.

d) V prípade, ak Objednávateľ využíva produkt, ktorého súčasťou nie je doposielanie ani osobný odber zásielok v zmysle bodu 5) resp. 6) tohto článku VOP, je Poskytovateľ oprávnený:
I. účtovať za takúto službu poplatok v zmysle cenníka doplnkových služieb, ak od Odberateľa obdrží požiadavku na mimoriadne doposlanie uskladnenej pošty,
II. po uplynutí doby uvedenej v odseku c) tohto článku VOP skartovať všetky uskladnené a Odberateľom neprevzaté došlé zásielky.

5) Doposielanie došlej pošty 1x mesačne

a) Poskytovateľ sa na základe Zmluvy zaväzuje doposielať všetku listovú korešpondenciu vyhovujúcu kritériam podľa bodu 4) odseku a) tohto článku VOP, doporučene, periodicky, 1x mesačne, na korešpondenčnú adresu určenú Odberateľom. Zásielka bude obsahovať všetky vyzdvihnuté listové zásielky obdržané na adrese sídla spoločnosti Odberateľa.

b) Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú neprevzatím alebo oneskoreným prevzatím zásielky doposielanej Odberateľovi zo strany Poskytovateľa pri plnení Zmluvy. Zásielky, ktoré sa Poskytovateľovi vrátia ako nedoručené, uskladní Poskytovateľ po dobu 3 mesiacov. Ak nie je uskladnená zásielka počas uvedenej doby prevzatá, Poskytovateľ ju následne po uplynutí uvedenej doby skartuje.

c) Služba doposielania je realizovaná výhradne pre územie SR. Doposielanie mimo územia SR je zo služby vylúčené.

6) MAILBOX pre osobný odber došlej pošty

a) Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť Odberateľovi možnosť osobného vyzdvihovania si prijatých písomností. Za týmto účelom zriadi Poskytovateľ Odberateľovi prístup k fyzickému mailboxu, ktorý je Odberateľovi k dispozícii na adrese Obchodná 39, Bratislava, výhradne v pracovných dňoch v čase od 10:00 - 16:00 hod.

b) V prípade, že si Odberateľ došlú poštu z mailboxu nepreberie aspoň 1x v danom kalendárnom mesiaci, bude mu doposlaná podľa​ bodu 5) odseku a) tohto článku VOP.

4. Poplatky

1) Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať Poskytovateľovi za poskytované produkty a služby poplatky podľa jednotlivých položiek cenníka Poskytovateľa.

2) Poskytovateľ si vyhradzuje právo cenník priebežne upravovať, a to bez oznámenia adresovaného Odberateľovi.

3) Odberateľ hradí poplatky za poskytované produkty a služby na základe faktúry vystavenej Poskytovateľom. Poskytovateľ zasiela Odberateľovi faktúry na úhradu poplatkov za poskytované produkty a služby výlučne elektronickou formou na e-mailovú adresu Odberateľa uvedenú v Zmluve. Odberateľ uhrádza poplatky bezhotovostným prevodom na bankový účet Poskytovateľa uvedený vo faktúre alebo zálohovej faktúre, platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány alebo úhradu uskutočňuje osobne v hotovosti.

4) Poplatky sú splatné v lehote splatnosti faktúry alebo zálohovej faktúry.

5) Pre vylúčenie pochybností platí, že za deň úhrady sa považuje deň, kedy boli finančné prostriedky pripísané v prospech bankového účtu Poskytovateľa.

6) Všetky platby za poskytované produkty a služby uskutočňuje Odberateľ výhradne v mene EUR.

7) Chybné vyúčtovanie môže Odberateľ uplatniť najneskôr do 30 dní od doručenia faktúry. Márnym uplynutím tejto lehoty sa má za to, že vyúčtovanie je správne a Odberateľ ho uznáva.

8) Ak Odberateľ neuhradil splatné poplatky, Poskytovateľ je oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Ak Odberateľ vystavenú faktúru reklamuje, je povinný zaplatiť čiastku, na ktorú sa reklamácia nevzťahuje, a to v lehote splatnosti, inak mu bude účtovaný úrok z omeškania vo výške uvedenej v týchto VOP. Poskytovateľ si vyhradzuje právo pozastaviť po dobu omeškania Odberateľa s úhradou ktoréhokoľvek poplatku alebo úrokov z omeškania poskytovanie ktoréhokoľvek produktu alebo služby podľa Zmluvy. Poskytovateľ je tak oprávnený urobiť aj v prípade, ak Odberateľ porušuje Zmluvu, alebo tieto VOP.

9) Ak sa Odberateľ dostane do omeškania s úhradou ktoréhokoľvek poplatku za produkty alebo služby poskytované podľa Zmluvy po dobu dlhšiu ako 30 dní, je Poskytovateľ oprávnený okamžite odstúpiť od Zmluvy.

10) Poskytovateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od Zmluvy aj vtedy, ak sa Odberateľ opakovane dostane do omeškania s úhradou ktoréhokoľvek poplatku za produkty alebo služby poskytované na základe Zmluvy, bez ohľadu na počet dní v omeškaní. Pre vylúčenie pochybností platí, že za opakované omeškania sa považuje aj situácia, ak je Odberateľ v omeškaní s úhradou poplatku za niektorý z produktov alebo služieb poskytovaných na základe Zmluvy a nasledujúci kalendárny mesiac je v omeškaní s úhradou poplatku za iný produkt alebo službu poskytované na základe Zmluvy.

5. ​Platnosť Zmluvy

1) Záväzok poskytovať ktorýkoľvek produkt alebo službu dojednané v Zmluve je možné ukončiť (a) dohodou Zmluvných strán, (b) výpoveďou ktorejkoľvek zo Zmluvných strán, (c) odstúpením, (d) zánikom ktorejkoľvek zo Zmluvných strán bez právneho nástupcu.

2) Dohodou Zmluvných strán možno ukončiť ktorýkoľvek záväzok alebo aj všetky záväzky vzniknuté zo Zmluvy naraz, k akémukoľvek dňu a z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu.

3) Výpoveďou je oprávnená ukončiť ktorýkoľvek záväzok alebo aj všetky záväzky vyplývajúce zo Zmluvy naraz ktorákoľvek zo Zmluvných strán a z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je 2 mesiace a plynie od 1. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej Zmluvnej strane.

4) Zmluvná strana je oprávnená odstúpiť od záväzku vzniknutého zo Zmluvy, alebo odstúpiť od Zmluvy v prípadoch ustanovených týmito VOP, a to písomným prehlásením adresovaným druhej Zmluvnej strane. Odstúpenie je účinné okamihom doručenia odstúpenia druhej Zmluvne strane. Ktorákoľvek zo Zmluvných strán je ďalej oprávnená odstúpiť od záväzku vzniknutého zo Zmluvy v prípade, ak druhá Zmluvná strana porušila povinnosti vyplývajúcu z tohto záväzku, bola na porušenie písomne upozornená, avšak ani napriek upozorneniu a výzve, k riadnemu plneniu v súvislosti s týmto záväzkom nedošlo.

5) Poskytovateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od Zmluvy, ak bolo proti Odberateľovi začaté konkurzné konanie, reštrukturalizačné konanie, alebo ak Odberateľ vstúpil do likvidácie alebo ak Poskytovateľ získa vedomosť o nezákonnom konaní Odberateľa.

6) Dohoda o ukončení záväzku resp. záväzkov vzniknutých zo Zmluvy, výpoveď alebo odstúpenie, musí jasne špecifikovať, ktorý záväzok resp. záväzky vzniknuté zo Zmluvy sa ukončujú. V prípade nedostatočnej špecifikácie sa dohoda o ukončení záväzku resp. záväzkov, výpoveď či odstúpenie, považuje za neplatné a Zmluvné strany sú povinné naďalej postupovať v plnom rozsahu podľa tejto Zmluvy.

7) Odberateľ je povinný najneskôr do 5 dní od ukončenia Zmluvy ako celku alebo od skončenia záväzku vzniknutého zo Zmluvy, na základe ktorého poskytuje Poskytovateľ Odberateľovi služby uvedené v článku 3., bod 1) a 2) týchto VOP, podať žiadosť o odhlásenie adresy Poskytovateľa zapísanej ako sídlo Odberateľa v Obchodnom registri SR, Živnostenskom registri SR alebo inom príslušnom registri vedenom na Ministerstve vnútra SR a taktiež u všetkých príslušných štátnych orgánov. Odberateľ je povinný splnenie tejto povinnosti Poskytovateľovi preukázať relevantným dokladom, a to originálom výpisu z Obchodného registra SR, Živnostenského registra SR alebo iného príslušného registra vedeného na Ministerstve vnútra SR, v ktorom bude ako sídlo Odberateľa zapísaná iná adresa ako je adresa Poskytovateľa. Ak sa Odberateľ dostane do omeškania so splnením tejto povinnosti, je povinný zaplatiť Poskytovateľovi jednorazovú Zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom päťsto EUR) a ďalej Zmluvnú pokutu vo výške 30 EUR (slovom tridsať EUR) za každý deň omeškania až do riadneho splnenia povinnosti podľa týchto VOP vrátane dňa, kedy k splneniu povinnosti došlo. Týmto nie je dotknutý nárok Poskytovateľa na náhradu škody.

8) Pokiaľ si Odberateľ nesplní povinnosť vyplývajúcu z bodu 7) tohto článku VOP, je Poskytovateľ oprávnený túto žiadosť podať bezodkladne sám. Náklady vzniknuté pri právnych úkonoch potrebných k dosiahnutiu tejto nápravy bude následne Poskytovateľ ex post uplatňovať voči Odberateľovi prostredníctvom príslušného súdu.

9) Ak dôjde k ukončeniu niektorého, niektorých alebo všetkých záväzkov vzniknutých zo Zmluvy, neznamená to zánik akýchkoľvek nesplatených záväzkov Odberateľa. Ustanovenie týchto VOP, z ktorých vyplýva, že Odberateľ si má plniť záväzky až do zániku Zmluvy, ostávajú zachované aj po zániku Zmluvy.

6. Doručovanie

Okrem písomností vyzdvihnutých Poskytovateľom za Odberateľa podľa článku 3. bodu 4) odseku a) týchto VOP, doručujú si Zmluvné strany iné písomnosti osobne, doporučene poštou alebo kuriérom na adresy uvedené v záhlaví Zmluvy, alebo elektronicky na e-mailové adresy uvedené v záhlaví Zmluvy. Zásielka sa považuje za doručenú dňom jej prevzatia, dňom kedy ju adresát odmietol prevziať, prípadne dňom vrátenia nedoručenej zásielky. V prípade doručovania elektronickými prostriedkami sa za deň doručenia považuje deň nasledujúci po odoslaní e-mailovej správy. Zmluvné strany sú povinné písomne si oznamovať zmeny poštových aj e-mailových adries, a to najneskôr do 3 dní od zmeny adresy. V prípade nesplnenia tejto povinnosti sa odosielateľ pre nemožnosť doručiť nedostáva do omeškania a písomnosť doručovaná na neaktuálnu adresu sa považuje za doručenú dňom vrátenia nedoručenej zásielky.

7. Záväzok mlčanlivosti

1) Poskytovateľ a Odberateľ sa zaväzujú, že nebudú poskytovať tretím osobám informácie resp. údaje, ktoré sa dozvedia v súvislosti s plnením Zmluvy, iba ak by išlo o informácie, určené druhou Zmluvnou stranou k poskytnutiu presne stanoveným osobám.

2) Poskytovateľ a Odberateľ sa ďalej zaväzujú, že uchovajú v tajnosti všetky informácie, ktoré získajú v priebehu činnosti vykonávanej na základe Zmluvy alebo jej realizáciou, ako aj po jej ukončení.

3) Poskytovateľ a Odberateľ sa zaväzujú, že uchovajú v tajnosti všetky informácie týkajúce sa druhej Zmluvnej strany, ktoré nie sú verejne prístupné.

8. Dodržiavanie právnych predpisov a zodpovednosť Poskytovateľa

1) Odberateľ je povinný pri podnikaní dodržiavať všetky platné právne predpisy.

2) Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá vznikla v dôsledku neposkytnutia niektorého z produktov alebo služieb z dôvodu technickej, mechanickej alebo inej poruchy, živelnej pohromy, štrajku, vis maior alebo iných objektívnych dôvodov alebo závažných okolností, ktoré Poskytovateľ nemohol ovplyvniť.

3) Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú omeškaním kuriérskej služby či pošty alebo iného nedodania zásielok doposielaných Odberateľovi podľa článku 3. bodu 5) týchto VOP.

9. Záverečné ustanovenia

1) Zmluva je platná a účinná dňom jej podpisu oboma Zmluvnými stranami.

2) Nevynútiteľnosť alebo neplatnosť ktoréhokoľvek bodu alebo ustanovenia týchto VOP neovplyvňuje vynútiteľnosť alebo platnosť ostatných ustanovení týchto VOP alebo Zmluvy.

3) Zmluvné strany sa zaväzujú vynaložiť maximálne úsilie na riešenie akýchkoľvek sporov vyplývajúcich zo Zmluvy priateľským rokovaním. V prípade neúspešnosti takéhoto riešenia sporu bude spor predložený príslušnému všeobecnému súdu.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť od 01.01.2022