Virtuálne adresy

● virtuálne sídla ● virtuálne kancelárie ● schránkové adresy

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok TOP.SK, s. r. o.
pre produkty a služby poskytované prostredníctvom webu VIRTUÁLNE ADRESY SK (www.virtualne-adresy.sk)

Obs​ah

  1. Všeobecné ustanovenia
  2. Základné pojmy
  3. Zodpovednosť za vady
  4. Uplatnenie reklamácie
  5. Vybavenie reklamácie
  6. Spôsoby vybavenia reklamácie
  7. Záverečné ustanovenia

1. ​Všeobecné ustanovenia

1) ​Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácie na produkty a služby ponúkané a poskytované spoločnosťou TOP.SK, s. r. o. , so sídlom Obchodná 39, 811 06 Bratislava, IČO: 53531426, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 156581/B.

2) ​Tento reklamačný poriadok je záväzný pre Poskytovateľa aj Odberateľa.

3) ​Týmto reklamačným poriadkom Poskytovateľ informuje Odberateľa o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie, vrátane údajov o tom, ako a kde možno reklamáciu uplatniť.

4) Tento reklamačný poriadok je zverejnený na internetovej stránke Poskytovateľa.

5) Momentom zaplatenia ceny za objednaný produkt alebo službu Odberateľ vyhlasuje, že bol oboznámený s týmto reklamačným poriadkom.

2. Základné pojmy

1) Poskytovateľ - spoločnosť TOP.SK, s. r. o. , so sídlom Obchodná 39, 811 06 Bratislava, IČO: 53531426, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 156581/B (ďalej len „Poskytovateľ“).

2) Odberateľ - fyzická osoba alebo právnická osoba, ​ ktorá uzavrela s Poskytovateľom zmluvu o poskytovaní produktov a služieb a ktorá má právo na uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady (ďalej len „Odberateľ“).

3) Spotrebiteľ - Odberateľ (fyzická osoba), ktorý využíva poskytované produkty a služby pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.

4) Služba - produkt alebo služba ponúkaná Poskytovateľom a to predovšetkým poskytovanie:
■ registračného sídla podnikateľským subjektom,
■ administratívnych služieb,
■ trvalého pobytu,
■ prechodného pobytu,
■ doplnkových služieb,
■ ďalších súvisiacich služieb v zmysle predmetov podnikania Poskytovateľa.

5) Reklamácia - uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady poskytnutej služby.

6) Vybavenie reklamácie - ukončenie reklamačného konania odstránením vady poskytovanej služby:
■ výmenou služby za inú,
■ vrátením ceny účtovanej za poskytnutú službu,
■ vyplatením primeranej zľavy z ceny účtovanej za poskytnutú službu,
■ odôvodnené zamietnutie reklamácie.

3. ​Zodpovednosť za vady

1) ​Poskytovateľ zodpovedá za to, že produkty a služby ponúkané Odberateľovi budú spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkaného produktu alebo služby v súlade s charakterom ponúkaného produktu alebo služby a uzatvorenou Zmluvou.

2) Poskytovateľ zodpovedá za vady ponúkaných produktov a služieb po celú dobu ich poskytovania Odberateľovi.

4. ​Uplatnenie reklamácie

1) ​Odberateľ je oprávnený uplatniť reklamáciu:
a) na kvalitu poskytovaného produktu alebo služby,
b) na správnosť ceny vyúčtovanej za poskytovaný produkt alebo službu, ak má dôvodnú pochybnosť, že faktúra za produkt alebo službu nebola vystavená v súlade so Zmluvou a Cenníkom produktov a služieb Poskytovateľa.

2) ​Reklamáciu musí Odberateľ uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo zistil vadu poskytovaného produktu alebo služby alebo nesprávnosť vyúčtovanej sumy, najneskôr však do 30 dní, inak právo na reklamáciu zaniká.

3) ​Reklamáciu podľa bodu 1) tohto článku môže Odberateľ uplatniť:
a) písomne na adrese TOP.SK, s. r. o., Obchodná 39, Bratislava,
b) e-mailom na podporu prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej na stránke Poskytovateľa,
c) osobne v sídle Poskytovateľa.
Konkrétne kontaktné údaje Poskytovateľa sú uverejnené na jeho webovej stránke.

4) Pri uplatnení reklamácie Odberateľ uvedie svoje identifikačné a kontaktné údaje (adresu bydliska, pobytu, príp. sídla, telefónne číslo, e-mailovú adresu), presne označí a popíše vadu produktu alebo služby a spôsob, akým sa vada prejavuje, ako aj časové vymedzenie, kedy podľa Odberateľa došlo k obmedzeniu kvality poskytovaného produktu alebo služby. Odberateľ ďalej uvedie, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady si uplatňuje a akým spôsobom žiada prevzatie vybavenej reklamácie (osobné prevzatie, zaslanie poštou), prípadne ďalšie potrebné údaje. V prípade reklamácie správnosti vyúčtovania za poskytnutý produkt alebo službu musí Odberateľ uviesť aj účtovné obdobie, ktorého sa reklamácia týka a čísla dokladov, ku ktorým sa reklamácia vzťahuje.

5) Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné nesprávne údaje uvedené Odberateľom v ním uplatnenej reklamácii a za nemožnosť doručenia písomností na Odberateľom uvedenú kontaktnú adresu.

6) Reklamáciu Odberateľ zašle Poskytovateľovi poštou na adresu​ TOP.SK, s. r. o., Obchodná 39, Bratislava, prípadne na e-mailovú adresu Poskytovateľa alebo ju uplatní osobne v sídle Poskytovateľa.

7) Uplatnenie reklamácie na správnosť vyúčtovanej (fakturovanej) ceny za poskytovaný produkt alebo službu nemá odkladný účinok na zaplatenie úhrady, t.j. nezbavuje Odberateľa povinnosti zaplatiť faktúru v lehote splatnosti.

8) Poskytovateľ si vyhradzuje právo neuznať reklamáciu, ak zníženie kvality produktu alebo služby spôsobili okolnosti vylučujúce zodpovednosť, neodborné alebo neoprávnené úkony Odberateľa alebo iných tretích osôb, ktorým Odberateľ umožnil vedome alebo nevedome, a to aj svojím nedbanlivým konaním, takýto úkon alebo ak Odberateľ uplatnil reklamáciu po uplynutí 30 dní odo dňa, keď vadu alebo nesprávnosť vyúčtovania zistil.

9) Za deň začatia reklamačného konania sa považuje deň, keď Odberateľ uplatnil reklamáciu u Poskytovateľa, t.j. deň, keď písomná reklamácia je doručená Poskytovateľovi v súlade s bodom 6) tohto článku. V prípade, ak uplatnená reklamácia neobsahuje všetky požadované údaje podľa bodu 4) tohto článku, reklamačné konanie začína až dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Odberateľ ani na výzvu Poskytovateľa nedoplní chýbajúce údaje, reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú.

10) Ak produkt alebo služba, ktorú Odberateľ reklamuje, vyžaduje prístupové údaje (heslá) do systému, je Odberateľ povinný príslušné údaje (heslá) oznámiť pri uplatnení reklamácie. Pokiaľ tak neurobí, dňom začatia reklamačného konania bude až deň dodania prístupových údajov Odberateľom.

5. ​​Vybavenie reklamácie

1) ​Pri osobnom uplatnení reklamácie potvrdí Poskytovateľ Odberateľovi prijatie písomnej reklamácie potvrdením prevzatia na kópii písomnosti.

2) Poskytovateľ prešetrí uplatnenú reklamáciu bez zbytočného odkladu po jej uplatnení a rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia.

3) Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Odberateľ právo od zmluvy odstúpiť alebo právo na výmenu produktu alebo služby za iný.

4) O vybavení reklamácie informuje Poskytovateľ Odberateľa najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

5) O vybavení reklamácie informuje Poskytovateľ Odberateľa zaslaním e-mailovej správy na e-mailovú adresu Odberateľa, v prípade, ak Odberateľ požiadal o zaslanie informácie o vybavení reklamácie prostredníctvom e-mailu. Ak Odberateľ požiada o zaslanie informácie poštou, Poskytovateľ zašle informáciu o vybavení reklamácie na kontaktnú adresu Odberateľa uvedenú v reklamácii.

6. ​Spôsoby vybavenia reklamácie

1) Ak sa na poskytovanom produkte alebo službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Odberateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.

2) Odberateľ má právo odstúpiť od uzavretej zmluvy:
a) ak poskytovaný produkt alebo služba vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa produkt alebo služba mohli riadne využívať ako produkt alebo služba bez vady,
b) ide síce o odstrániteľné vady, avšak Odberateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady produkt alebo službu riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretíkrát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach,
c) ide síce o odstrániteľné vady, avšak Odberateľ nemôže pre väčší počet vád produkt alebo službu riadne využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, ktoré bránia riadnemu využívaniu produktu alebo služby,
d) Poskytovateľ nevybaví reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu).

3) V prípadoch uvedených v bode 2) tohto článku sa môže Poskytovateľ s Odberateľom dohodnúť o vybavení reklamácie výmenou reklamovaného produktu alebo služby za iné.

4) Ak sa na ​poskytovanom produkte alebo službe objavia iné neodstrániteľné vady, má Odberateľ právo na primeranú zľavu z ceny produktu alebo služby.

5) Pri vybavovaní reklamácie poskytnutím zľavy z účtovanej (fakturovanej) ceny sa prihliadne na charakter vady, dobu jej trvania a možnosť ďalšieho využívania produktu alebo služby. O výške poskytovanej zľavy rozhoduje Poskytovateľ.

6) Poskytovateľ vybaví reklamáciu a ukončí reklamačné konanie jedným z nasledovných spôsobov:
a) odstránením vady poskytovaného produktu alebo služby,
b) výmenou produktu alebo služby za iné po predchádzajúcej dohode s Odberateľom,
c) vrátením ceny zaplatenej za poskytovaný produkt alebo službu (pri odstúpení od Zmluvy),
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny poskytovaného produktu alebo služby,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie.

7) V prípade uznania reklamácie týkajúcej sa správnosti vyúčtovanej sumy, Poskytovateľ zúčtuje oprávnene reklamovanú cenu za produkt alebo službu v najbližšom zúčtovacom období, prípadne obdobiach až do vrátenia celej oprávnene reklamovanej ceny, prípadne dohodne s kupujúcim Odberateľom predĺženie predplateného obdobia poskytovania produktu alebo služby. Pokiaľ bola cena účtovaná (fakturovaná) za jednorazovo poskytnutý produkt alebo službu, suma vo výške oprávnene reklamovanej ceny sa kupujúcemu Odberateľovi vráti.

7. Záverečné ustanovenia

1) ​Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 01. 01. 2022.

2) Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

3) Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Poskytovateľa služieb vo veciach ochrany spotrebiteľa v zmysle platnej právnej úpravy vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia a jej podriadené miestne príslušné Inšpektoráty.